Sikker betaling med Dankort

Hestefoder, Tilskudsprodukter & BigBoxen

Hele sortimentet på lager

Pavo generelt

Klik her for spørgsmål og svar vedrørende din bestilling og levering eller returvarer.

  1. Kan jeg komme i praktik hos Pavo?
    Pavo har en række tilgængelige praktikpladser hvert år. De er beregnet til studerende fra Hall Larenstein, Stoas Hogeschool Dronten, HAN Nijmegen eller andre passende HBO-uddannelser. Man kan bl.a. komme i praktik i afdelingerne Produktudvikling, Marketing & Kommunikation, Kundeservice og Eksport. Mener du at kunne give et fantastisk bidrag til Pavo på en anden måde, så kan du naturligvis også altid angive det. En praktikperiode hos Pavo varer helst 20 uger, og det er vigtigt, at du bor inden for rejseafstand til Heijen (Nord-Limburg) under praktikperioden. Er du interesseret i en praktikplads hos Pavo? Så send en e-mail med motivation og kravene fra din uddannelse til [email protected]

  2. Kan Pavo sponsorere?
    Der kommer rigtig mange sponsorforespørgsler til Pavo, omkring 10 pr. uge. Vi kan desværre ikke acceptere alle forespørgsler. Pavo har et fast sponsorbudget pr. år, som bliver fordelt over idrætsfolk, begivenheder og velgørende formål. Pavo har en række faste partnere inden for sporten, og derudover sponsoreres der ingen individuelle idrætsfolk. Ved mindre begivenheder er der dog muligheder for sponsorering in natura. Du kan forelægge en sponsorforespørgsel via [email protected]

  3. Kan jeg først prøve et foder?
    Vi har små prøvepakker fra en række produkter. Disse mængder er ikke tilstrækkelige til at se hvordan din hest optager det, men er udelukkende beregnet til at se, om din hest kan lide det. Du kan anmode om en gratis prøvepakke via [email protected]

  4. Engagerer Pavo sig i bæredygtig og ansvarlig virksomhed?
    Pavo er en del af ForFarmers. ForFarmers fremstiller dyrefoder på mange steder over hele verden. Bæredygtig virksomhed er et vigtigt tema for ForFarmers og interessenter. På ForFarmers hjemmeside kan du læse mere om bæredygtig og ansvarlig virksomhed.

  5. Jeg har en klage/bemærkning vedrørende mit foder, hvad kan jeg gøre?
    Kvaliteten af vores foder skal naturligvis være fortræffelig. Der skal ikke være fremmede råvarer eller genstande i foderet. Hestefoder er dog et naturprodukt, hvori vi ønsker at bearbejde så mange naturlige ingredienser som muligt. Via vores track & trace-system kan vi præcist kontrollere hvornår foderet er produceret. Hvis du konstaterer en afvigelse i vores foder, hjælper du os ved at angive produktets navn, stedet hvor du har købt det, produktionskoden og mindst holdbar til-datoen. Produktionskoden og mindst holdbar til-datoen findes på siden af pakken. Fotos hjælper os selvfølgelig også med at foretage en bedre analyse. Ovennævnte oplysninger kan du sende til [email protected]. Derefter kontakter vi dig hurtigst muligt for en passende løsning.

    Har du et andet spørgsmål? Vores kundeservice hjælper dig gerne!